Odwołując się do podnoszonych przez firmę Stylinart argumentów Minister Infrastruktury stwierdził: - To inwestor samodzielnie dokonuje wyboru najbardziej korzystnych rozwiązań lokalizacyjnych i następnie techniczno-wykonawczych inwestycji, mając na uwadze spowodowanie jak najmniejszych uciążliwości dla właścicieli nieruchomości.
W uzasadnieniu decyzji czytamy również: - W celu zminimalizowania wpływu projektowanej drogi na przyległe posesje odcinek drogi obwodowej w rejonie PPHU Stylinart Sp. z o.o. został zaprojektowany jako estakada, zamiast nasypu przewidzianego w koncepcji, który w praktyce powodowałby zajęcie większości terenu należącego do ww. Spółki. Ponadto, aby umożliwić dalsze funkcjonowanie powyższego podmiotu od strony północnej została zmieniona lokalizacja zjazdu, tak, aby ograniczyć ingerencję w jego teren. Dotychczasowy zjazd prowadzi przez przejazd kolejowy w poziomie szyn oraz przez sieć wąskich ulic o małych promieniach łuków, natomiast nowoprojektowany zjazd zapewnia dużo korzystniejszy dojazd do siedziby PPHU Stylinart Sp. z o.o.
Według Ministra, argumenty firmy Stylinart nie wnoszą do sprawy istotnych elementów i w świetle przepisów ustawy nie mogą skutkować uchyleniem zaskarżonej decyzji.
Władze miasta na decyzję Ministra czekały ponad pół roku.
Zobacz także:
Podpisano umowę na budowę obwodnicy Przemyśla
Oficjalnie rozpoczęto budowę obwodnicy Przemyśla
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?