Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Przemyślu budują rondo turbinowe [ZDJĘCIA, WIDEO]

ref
Dobiega końca budowa ronda turbinowego na skrzyżowaniu ulic Krakowskiej, Armii Krajowej, Sobieskiego i Gurbiela w Przemyślu.

Inwestycja kosztować będzie ok. 1,8 mln zł. Dzięki zawartemu porozumieniu, w połowie koszty inwestycji poniesie PKN Orlen, do którego należy znajdująca się tutaj stacja paliw. Reszta pieniędzy pochodzić będzie z budżetu miejskiego.

Podstawową różnicą ronda turbinowego jest to, że posiada ono wyznaczone pasy ruchu, które umożliwiają bezkolizyjne kierowanie się do odpowiedniego wylotu na skrzyżowaniu. Na przemyskim rondzie dozwolone będą wszystkie relacje skrętne.

Wjazd na rondo od strony południowo-wschodniej i północno-zachodniej odbywał się będzie dwoma pasami. Z ulicy Jana III Sobieskiego lewy pas służył będzie do jazdy na wprost i skrętu w lewo, prawy pas do jazdy na wprost i skrętu w prawo.

Z ulicy Krakowskiej prawy pas stanowił będzie prawoskręt w ulicę Armii Krajowej, lewy pas przeznaczony będzie do jazdy na wprost i skrętu w lewo. Zjazd z ronda w kierunku ulic Krakowskiej i Jana III Sobieskiego wyposażony będzie w dwa pasy ruchu. Wjazd na rondo od strony ulic Armii Krajowej oraz Kazimierza Gurbiela odbywał się będzie jednym pasem który obsługiwał będzie wszystkie relacje. Zjazd z ronda w kierunku ulic Armii Krajowej i Kazimierza Gurbiela będzie miał jeden pas ruchu.

Bezpośrednio przed rondem od strony ulicy Krakowskiej zachowany zostanie istniejący zjazd na stację paliw. Za rondem w stronę ulicy Krakowskiej zaprojektowano zatokę autobusową, chodniki oraz przejścia dla pieszych.

Rondo ma być gotowe na przełomie czerwca i lipca br.
Dobiega końca budowa ronda turbinowego na skrzyżowaniu ulic Krakowskiej, Armii Krajowej, Sobieskiego i Gurbiela w Przemyślu. Inwestycja kosztować będzie ok. 1,8 mln zł. Dzięki zawartemu porozumieniu, w połowie koszty inwestycji poniesie PKN Orlen, do którego należy znajdująca się tutaj stacja paliw. Reszta pieniędzy pochodzić będzie z budżetu miejskiego. Podstawową różnicą ronda turbinowego jest to, że posiada ono wyznaczone pasy ruchu, które umożliwiają bezkolizyjne kierowanie się do odpowiedniego wylotu na skrzyżowaniu. Na przemyskim rondzie dozwolone będą wszystkie relacje skrętne. Wjazd na rondo od strony południowo-wschodniej i północno-zachodniej odbywał się będzie dwoma pasami. Z ulicy Jana III Sobieskiego lewy pas służył będzie do jazdy na wprost i skrętu w lewo, prawy pas do jazdy na wprost i skrętu w prawo. Z ulicy Krakowskiej prawy pas stanowił będzie prawoskręt w ulicę Armii Krajowej, lewy pas przeznaczony będzie do jazdy na wprost i skrętu w lewo. Zjazd z ronda w kierunku ulic Krakowskiej i Jana III Sobieskiego wyposażony będzie w dwa pasy ruchu. Wjazd na rondo od strony ulic Armii Krajowej oraz Kazimierza Gurbiela odbywał się będzie jednym pasem który obsługiwał będzie wszystkie relacje. Zjazd z ronda w kierunku ulic Armii Krajowej i Kazimierza Gurbiela będzie miał jeden pas ruchu. Bezpośrednio przed rondem od strony ulicy Krakowskiej zachowany zostanie istniejący zjazd na stację paliw. Za rondem w stronę ulicy Krakowskiej zaprojektowano zatokę autobusową, chodniki oraz przejścia dla pieszych. Rondo ma być gotowe na przełomie czerwca i lipca br. Łukasz Solski
Dobiega końca budowa ronda turbinowego na skrzyżowaniu ulic Krakowskiej, Armii Krajowej, Sobieskiego i Gurbiela w Przemyślu.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na przemysl.naszemiasto.pl Nasze Miasto