Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Matura 2012: W czwartek maturzyści zdawali angielski na poziomie podstawowym i rozszerzonym

(ij)
Prawie wszyscy absolwenci LO PŁ zdawali egzamin z języka angielskiego.
Prawie wszyscy absolwenci LO PŁ zdawali egzamin z języka angielskiego. Express Ilustrowany
W czwartek prawie 3 tys. maturzystów z Łodzi zdawało język angielski na poziomie podstawowym i rozszerzonym. Pierwszy sprawdzian rozpoczął się o godz. 9 i trwał 120 minut. W piątek maturzyści będą zdawać egzaminy nieobowiązkowe: o godz. 9 z wiedzy o społeczeństwie, a o godz. 14 z fizyki i astronomii.

Po trzech godzinach przerwy, o godz. 14, rozpoczął się egzamin z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym. Pierwsza część trwała 120 minut. Po półgodzinnej przerwie abiturienci powrócili na salę egzaminacyjną o 16.30 i przez 70 minut rozwiązywali drugą część testu. Ostatni zdający zakończyli pisanie o godz. 17.40.

Obok języka polskiego i matematyki egzamin z języka obcego na poziomie podstawowym jest na maturze obowiązkowy. Maturzyści mogą wybrać spośród sześciu języków: angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, rosyjskiego i włoskiego.

Pytania, arkusze i odpowiedzi opublikujemy po przeprowadzonym egzaminie.

MATURA 2012 z CKE. Harmonogram egzaminów maturalnych

MATURA 2012. Terminy, arkusze, pytania, odpowiedzi. Zobacz nasz maturalny serwis specjalny

MATURA 2012. Język angielski podstawowy [ARKUSZE]

MATURA 2012. Język angielski podstawowy [TRANSKRYPCJA]

ZADANIE 1.
1.1. Sarah first went to the Arctic to make a film for TV. - FALSE
1.2. Sarah made some wildlife films before filming Arctic Tale. - TRUE
1.3. Arctic Tale is about changes in animals' living habits. - TRUE
1.4. Low temperatures are the main problem for film makers in the Arctic. - FALSE
1.5. In the interview, Sarah presents her views on global warming. - FALSE

ZADANIE 2.
2.1. E. MUSICAL INSTRUMENT FOUND
2.2. F. PEOPLE SAVED FROM BURNING BOAT
2.3. A. CRIMINAL IN TROUBLE
2.4. D. MODERN SHIP DAMAGED
2.5. C. ANTI-CRIME MUSIC

ZADANIE 4.
4.1. B. THE HISTORIC SENTENCE
4.2. F. THE FIRST EDITION
4.3. D. WHAT IT IS ABOUT
4.4. A. WHAT READERS WISHED FOR
4.5. H. SUCCESSFUL ADAPTATIONS
4.6. G. WHY SO EXPENSIVE
4.7. C. A MONEY-MAKING LOCATION

ZADANIE 5.
5.1. The family had grown by the time they moved to Mango Street - TRUE
5.2. The house on Mango Street belongs to the narrator's family - TRUE
5.3. The family dreamt of living in the country - FALSE
5.4. The family moved to Mango Street because the father had won a lottery - FALSE
5.5. The narrator felt ashamed at the end of the conversation with the teacher - TRUE
5.6. The narrator believes her parents' promises of a better place to live after Mango Street - FALSE

ZADANIE 6.
6.1. D. decided to talk about their illness in public.
6.2. C. forgot to take the tablets.
6.3. D. during his stay in Gabon.
6.4. A. thought he had caught a different disease.
6.5. B. his work colleagues
6.6. C. cares about his health more.
6.7. A. makes people more aware of dangerous disease.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto