Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bank ING ostrzega przed niedostępnością usług. W poniedziałek po południu nie zapłacisz kartą ani nie skorzystasz z bankomatu

Monika Jaracz-Świerczyńska
Monika Jaracz-Świerczyńska
Bank ING ostrzega przed niedostępnością usług. W poniedziałek po południu między innymi nie zapłacisz kartą ani nie skorzystasz z bankomatu. Przyczyną problemów technicznych są prace serwisowe, które potrwają kilka godzin. Zobacz, z jakich usług banku nie skorzystasz i jak długo musisz liczyć się z utrudnieniami.

W poniedziałek, 24 października 2022 roku w godzinach popołudniowych część usług banku ING będzie niedostępna z uwagi na przeprowadzane prace serwisowe. W związku z tym, klienci tej instytucji między innymi nie zapłacą kartą w terminalach oraz nie skorzystają z bankomatów, w których przerwana zostanie możliwość zarówno wpłacania, jak i wypłacania banknotów. Bank radzi swoim klientom, by skorzystali z usług jeszcze przed nastaniem utrudnień lub w miarę możliwości użyli BLIK-a podczas realizacji niektórych transakcji.

Usługi banku będą niedostępne przez kilka godzin

Jak informuje na swojej stronie internetowej bank ING, w poniedziałek 24 października z powodu przeprowadzanych prac serwisowych w systemach instytucji wystąpią utrudnienia w korzystaniu z usług, takich jak na przykład płatność kartą. Część z nich będzie całkowicie niedostępna w godzinach od 13.20 do 17.20, w związku z czym warto uzbroić się w gotówkę lub dokonać transakcji za pomocą BLIK-a. Bank zachęca też do skorzystania z usług jeszcze przed zablokowaniem serwisu bądź zaleca odłożenie mniej pilnych realizacji na późniejsze godziny. – Jeśli możesz, skorzystaj z naszych usług poza godzinami niedostępności lub skorzystaj z BLIKA (do płacenia w sklepie i przez internet, do wpłacania i wypłacania). Za zakupy przez internet możesz też zapłacić przelewem – z opcją Płać z ING. Wpłaty na rachunek w EUR zlecisz w placówce banku. Jeśli chcesz zastrzec kartę – zrobisz to na infolinii, pod numerem +48 32 357 00 12 – czytamy na stronie internetowej banku ING.

Usługi, w zakresie których mogą wystąpić problemy:

  • składanie wniosków w Moim ING i przez naszą stronę www (np. o konto, kartę)
  • obsługa kart w ING Business
  • realizacja transakcji kartami – płatność w terminalach, korzystanie z bankomatów i wpłatomatów
  • realizacja płatności kartą w internecie z dodatkowym uwierzytelnieniem 3D Secure

Problemy mogą też dotyczyć:

  • nadawania numerów PIN do kart płatniczych i kredytowych
  • zamawiania kart płatniczych
  • przypisania do telefonu kart w aplikacji Moje ING
  • dodania kart Mastercard w portfelach mobilnych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay)
  • wykonania operacji na rachunku karty kredytowej
  • wykonania transakcji SWE (System Wypłat Elektronicznych dla klientów ING Business Online)

Nie przeocz

Zobacz także

Musisz to wiedzieć

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na przemysl.naszemiasto.pl Nasze Miasto