Z podrzeszowskiego lotniska Eurolot latał do Paryża, niedawno zapowiadano też powrót zawieszonych połączeń z Rzeszowa do Rzymu.
Ze względu na naszych pasażerów, zobowiązujemy się wykonać zaplanowane rejsy do 31 marca 2015 roku włącznie - czytamy w liście do pasażerów.
Tłumaczą, że pasażerowie, których rejsy nie zostaną zrealizowane po tym czasie, otrzymają 100-procentowy zwrot kosztów zakupionego biletu lub - w miarę możliwości - bezkosztową zmianę rezerwacji na przelot innym przewoźnikiem.
- Z każdym z państwa będziemy się kontaktować indywidualnie. Przepraszamy za niekomfortową sytuację związaną ze zmianą państwa planów podróży – piszą dalej Zarząd i Pracownicy Eurolot. - Zrobimy wszystko, aby cały proces zmian rezerwacji przebiegał szybko i sprawnie. Postaramy się jak najszybciej przekazać państwu kolejne szczegóły dotyczące rezerwacji.
Podają do dyspozycji Call Center pod numerami: 801 801 740 i +48 22 275 87 40.
Eurolot wprowadził w systemie rezerwacyjnym tzw. stop booking czyli brak możliwości rezerwacji i zakupu biletów na wszystkie rejsy Eurolotu po 31 marca br.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?