Obok Westfield Stratford i White City to już trzeci butik Inglota w Londynie.
Oxford Street w Londynie, z ponad trzystoma markowymi sklepami i luksusowymi domami mody, jest najbardziej ruchliwą ulicą w tej części świata. To miejsce kultowe, doskonale oddające klimat życia w Londynie. Mieszcząca się dzielnicy Soho najsłynniejsza ulica handlowa w Europie, swiją popularność zawdzięcza ogromnej liczbie sklepów najbardziej znanych światowych marek. Pomimo wysokich kosztów, obecność w tak prestiżowej lokacji to niewątpliwy sukces i ogromne wyzwanie dla polskiego lidera branży kosmetycznej.
- Huczne otwarcie przyciągnęło do butiku całe rzesze entuzjastów makijażu, którzy robiąc zakupy w sercu Londynu, z zachwytem podziwiali bogatą ofertę kolorystyczną marki - informuje Katarzyna Trybała, spec. ds. marketingi i PR w firmie Inglot.
Obecnie firma ma ponad 600 sklepów, w ponad 80 krajach, na sześciu kontynetach. Funkcjonuje w tak rozpoznawalnych lokacjach, jak Times Square w Nowym Jorku, Via Del Corso w Rzymie czy Queen Victoria Building w Sydney.
- Firma nie zwalnia tempa. Marka od lat stawia na ekspansję zagraniczną. Po otwarciu londyńskiego salonu, odliczamy dni do otwarcia butików w kolejnych prestiżowych lokacjach, w Mediolanie oraz Las Vegas - dodaje pani Katarzyna.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?