Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

PWiK w Przemyślu zmienia zasady obsługi klientów. Sprawa ma związek z zagrożeniem koronawirusem

OPRAC.:
Norbert Ziętal
Norbert Ziętal
W związku z zagrożeniem koronawirusowym PWiK zmienia zasady obsługi klientów.
W związku z zagrożeniem koronawirusowym PWiK zmienia zasady obsługi klientów. Pixabay
W związku z zagrożeniem wynikającym z rozprzestrzeniania się koronawirusa Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Przemyślu zmienia zasady komunikacji mieszkańców z tą spółką.

W związku z zagrożeniem wynikającym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo interesantów (mieszkańców), jak również pracowników spółki, PWiK zmienia sposób obsługi klienta.

Do odwołania wszystkie osoby, które chcą w dowolnej sprawie skontaktować się z PWiK mogą to robić poprzez:

  • kontakt telefoniczny z sekretariatem/Biurem Obsługi klienta pod nr tel. 16 678 32 59, wew. 30, 67,
  • pogotowie wodociągowe, tel. 994,
  • e-mailem, na adres: [email protected],
  • za pomocą indywidualnego konta EBOK.

- Korespondencję listową prosimy umieszczać w skrzynce pocztowej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku BOK

- informuje PWiK w Przemyślu.

Kasa jest nieczynna. Wpłat można dokonywać na konto bankowe.

- PWiK w dalszym ciągu świadczy w sposób niezakłócony usługi dostawy wody i odbioru ścieków

- uspokaja Mariusz Kwaśny, prezes PWiK w Przemyślu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na przemysl.naszemiasto.pl Nasze Miasto