W związku z zagrożeniem wynikającym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo interesantów (mieszkańców), jak również pracowników spółki, PWiK zmienia sposób obsługi klienta.
Do odwołania wszystkie osoby, które chcą w dowolnej sprawie skontaktować się z PWiK mogą to robić poprzez:
- kontakt telefoniczny z sekretariatem/Biurem Obsługi klienta pod nr tel. 16 678 32 59, wew. 30, 67,
- pogotowie wodociągowe, tel. 994,
- e-mailem, na adres: [email protected],
- za pomocą indywidualnego konta EBOK.
- Korespondencję listową prosimy umieszczać w skrzynce pocztowej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku BOK
- informuje PWiK w Przemyślu.
Kasa jest nieczynna. Wpłat można dokonywać na konto bankowe.
- PWiK w dalszym ciągu świadczy w sposób niezakłócony usługi dostawy wody i odbioru ścieków
- uspokaja Mariusz Kwaśny, prezes PWiK w Przemyślu.
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?