Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Remontują peron Przemyśl Zasanie [ZDJĘCIA]

red
Perony w Przeworsku i Przemyślu Zasanie będą wygodniejsze dla podróżnych. Na trasie Rzeszów – Przemyśl będą odnawiane tory i wiadukty. W 2017 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykonają na tej trasie prace za 33 mln zł.

Trwa przebudowa 11 obiektów inżynieryjnych, w tym 7 wiaduktów na odcinku Jarosław – Radymno. Wyeliminują one ograniczenia prędkości na szlakach Jarosław – Munina oraz Munina – Radymno. Dzięki temu pociągi pojadą nawet 120 km/h. Termin przebudowy wiaduktów planowany jest do końca pierwszego półrocza 2018 r. Szacowany koszt prac to ok. 18 mln zł.

Wygodniejszą obsługę zapewniono już pasażerom na 5 stacjach (Strażów, Łańcut, Rogóżno, Jarosław, Przemyśl) oraz 6 przystankach (Rzeszów Załęże, Krzemienica, Głuchów, Kosina, Grzęska, Pełkinie).

W Przeworsku podróżni zyskają lepszy standard, dzięki przebudowie dwóch peronów oraz odnowieniu przejścia pod torami. Wyposażenie stacji w windy ułatwi korzystanie z kolei osobom o ograniczonej mobilności. Na przystanku Przemyśl Zasanie podróżni wygodniej skorzystają z pociągów, dzięki przebudowie peronów (od kwietnia do października) i lepszemu oznakowaniu. 

W połowie roku zakończą się prace na szlaku Przeworsk – Jarosław. Obejmują one, przebudowę kilkunastu obiektów inżynieryjnych. Również na szlaku Żurawica – Przemyśl wykonana będzie przebudowa 3 wiaduktów. Wszystkie prace przyczyniają się do usprawnienia podróży na trasie Rzeszów – Przemyśl. Ich efektem jest też zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym.  

Zobacz także: W Przemyślu otwarto długo oczekiwane rondo
Perony w Przeworsku i Przemyślu Zasanie będą wygodniejsze dla podróżnych. Na trasie Rzeszów – Przemyśl będą odnawiane tory i wiadukty. W 2017 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykonają na tej trasie prace za 33 mln zł. Trwa przebudowa 11 obiektów inżynieryjnych, w tym 7 wiaduktów na odcinku Jarosław – Radymno. Wyeliminują one ograniczenia prędkości na szlakach Jarosław – Munina oraz Munina – Radymno. Dzięki temu pociągi pojadą nawet 120 km/h. Termin przebudowy wiaduktów planowany jest do końca pierwszego półrocza 2018 r. Szacowany koszt prac to ok. 18 mln zł. Wygodniejszą obsługę zapewniono już pasażerom na 5 stacjach (Strażów, Łańcut, Rogóżno, Jarosław, Przemyśl) oraz 6 przystankach (Rzeszów Załęże, Krzemienica, Głuchów, Kosina, Grzęska, Pełkinie). W Przeworsku podróżni zyskają lepszy standard, dzięki przebudowie dwóch peronów oraz odnowieniu przejścia pod torami. Wyposażenie stacji w windy ułatwi korzystanie z kolei osobom o ograniczonej mobilności. Na przystanku Przemyśl Zasanie podróżni wygodniej skorzystają z pociągów, dzięki przebudowie peronów (od kwietnia do października) i lepszemu oznakowaniu. W połowie roku zakończą się prace na szlaku Przeworsk – Jarosław. Obejmują one, przebudowę kilkunastu obiektów inżynieryjnych. Również na szlaku Żurawica – Przemyśl wykonana będzie przebudowa 3 wiaduktów. Wszystkie prace przyczyniają się do usprawnienia podróży na trasie Rzeszów – Przemyśl. Ich efektem jest też zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Zobacz także: W Przemyślu otwarto długo oczekiwane rondo Polska Press
Perony w Przeworsku i Przemyślu Zasanie będą wygodniejsze dla podróżnych. Na trasie Rzeszów – Przemyśl będą odnawiane tory i wiadukty. W 2017 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykonają na tej trasie prace za 33 mln zł.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na przemysl.naszemiasto.pl Nasze Miasto