- Powoli udaje się wypracować wspólne stanowisko wszystkich stron, a co za tym idzie na chwilę obecną termin rozpoczęcia i zakończenia prac nie wydaje się być zagrożony - twierdzi Wojciech Bakun, prezydent Przemyśla, po kolejnym spotkaniu z inwestorem, czyli PKP PLK oraz jednostkami i spółkami miejskimi.
Dotyczyło ono budowy mostu kolejowego i przebudowie dotychczasowego oraz modernizacji układu drogowego.
- Z bardzo dobrych informacji, które można przekazać to to, że projektantom udało się wypracować rozwiązanie pozwalające na uzyskanie skrajni 4,6 m pod mostem kolejowym. Co to oznacza? Po budowie nowego mostu i rozsunięciu przęseł obecnego, z mostu zniknie znak ograniczenia wysokości pojazdów do 3 m, a pojawi się 4 m, a więc wysokość normatywna - twierdzi prezydent.
Nadal prowadzone są rozmowy o kolejnych rozwiązaniach układu drogowego na ulicach Wilsona i Sportowej.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?